FAQ - pokušaj pronaci svoj odgovor
Što je Supplo.si?
Internetska trgovina namijenjena je tvrtkama i organizacijama koje jesu ili će tek postati kupci Studenac d.o.o.. Više o Supplo možete pročitati OVDJE.
Koji proizvodi su dostupni u Supplo.si online trgovini?
Svi proizvodi iz prodajnog programa Studenac d.o.o. trenutno su dostupni u Supplo online trgovini.
Tko može kupovati u Supplo online trgovini?
Supplo online trgovino mogu koristit kupci koji imaju potpisan ugovor o suradnji sa Studenac d.o.o.. Ako želite sami koristiti supplo.hr, obratite se prodajnom predstavniku Studenca i rado ćemo vam pomoći.
Moram li se registrirati za kupnju?
Da. Za kupnju na supplo.hr morate se registrirati. Vaše korisničko ime (e-mail adresu) dobivate temeljem poslovnog ugovora s Studenac d.o.o..
Zašto ne mogu vidjeti cijene proizvoda?
Cijene proizvoda vidljive su samo registriranim korisnicima koji su sklopili poslovnu suradnju s tvrtkom Studenac d.o.o.. Ako želite koristiti supplo.hr za naručivanje, obratite se prodajnom predstavniku Studenac d.o.o. ili nam pišite na info@supplo.hr.
Kako se registrirati u internetskoj trgovini supplo.si?
Prijavite se u online trgovinu sa svojom e-mail adresom i lozinkom na ovoj poveznici. Za uređenje korisničkog računa obratite se prodajnom predstavniku Studenca i rado ćemo vam pomoći.
Zašto se ne mogu prijaviti na svoj račun?
Predlažemo da pažljivo provjerite jeste li unijeli točnu e-mail adresu i lozinku. Ako i dalje ne možete pristupiti svom računu, pokušajte resetirati lozinku ili kontaktirajte našu podršku na info@supplo.hr.
Kako mogu resetirati ili promijeniti svoju zaporku?
Zaporku možete promijeniti u postavkama računa ili na ovoj poveznici.
Zaboravljenu lozinku možete promijeniti na ovoj poveznici.
Kako mogu naručiti proizvode?
Naručivanje proizvoda na Supplo vrlo je jednostavno i ide na isti način kao što biste naručili u bilo kojoj drugoj online trgovini, jedina je razlika što ćete se morati prijaviti da biste naručili na Supplo.
Prijavite se klikom na gumb "prijava" u gornjem lijevom kutu. Unesite svoju adresu e-pošte i lozinku i trebali biste vidjeti i cijene proizvoda. Zatim jednostavno dodajte željene proizvode u košaricu i pritisnite tipku "NA BLAGAJNU" za dovršetak kupnje. Zatim odaberite adresu za dostavu i dovršite kupnju s "Završi narudžbu".
Kako mogu promijeniti sadržaj košarice?
Količinu proizvoda najlakše ćete urediti u samoj košarici, gdje možete jednostavno dodati količinu i ukloniti proizvode koje ne želite.
Kako mogu platiti svoju narudžbu?
Narudžbu podmirujete u skladu s dogovorom ili ugovorom koji ste sklopili s Studenac d.o.o..
Kako mogu znati je li moja narudžba uspješno izvršena?
Nakon potvrde narudžbe, primit ćete poruku potvrde na svoju e-mail adresu. Ako ne primite e-poštu, predlažemo da provjerite i svoju spam mapu. O statusu narudžbe možete se u svakom trenutku raspitati na e-mail adresi: info@supplo.hr
Kako mogu otkazati, promijeniti ili dopuniti svoju narudžbu?
Promjene narudžbi može izvršiti samo naš odjel za korisničku podršku, stoga se obratite što prije na našu adresu e-pošte info@supplo.hr ako želite nešto promijeniti u svojoj narudžbi. Ako je još uvijek moguće napraviti promjenu, rado ćemo vam pomogli.
Kada mogu očekivati dostavu?
Trudimo se što brže obraditi i isporučiti narudžbe. Naručeni proizvodi u pravilu se isporučuju unutar 3 - 5 radnih dana. Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi sa statusom vaše narudžbe, obratite se našoj korisničkoj službi na info@supplo.hr